Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

 REKLAMACJA

 Klient ma obowiązek sprawdzić w momencie odbioru przesyłki zawartość paczki oraz czy dostarczony towar nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. Jeżeli towar w momencie jego odebrania był uszkodzony, Klient powinien w obecności kuriera/osoby dostarczającej towar spisać protokół, w którym należy opisać uszkodzenia, a uszkodzony towar wysłać na adres: LARGO-WET Beata Dziewońska ul. Kłodnicka 3 44-100 Gliwice

WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO:

 

 

 

                                                                               Miejscowość, data

 

Do

 

(pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)

 

 

 

 

 

Imię, nazwisko

 

Adres konsumenta

 

 

 

 

 

                                                      Reklamacja towaru

 

 

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

 

 

 

  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)

 

 

 

 

 

                                                                                   Z poważaniem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*niepotrzebne skreślić

 

 

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od momentu ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny nienaruszony, jeśli jednak z jakiś względów będzie to niemożliwe Klientowi zostanie zwrócona cena produktu lub zaproponowany zostanie inny towar.

 

ZWROT TOWARU

Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny art.2 ust.1 istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni zgodnie z art.10 w/w ustawy. Jednocześnie informujemy, że w celu dokonania zwrotu niezbędne jest skontaktowanie się ze sklepem pod numerem telefonu: 560 413 765 celem ustalenia warunków zwrotu. Towar powinien być zwrócony w nienaruszonym stanie w fabrycznym opakowaniu. Koszty zwrotu ponosi Klient. Do przesyłki należy dołączyć krótką informację, że towar zostaje odesłany na zasadach zwrotu, dokumenty zakupu, oraz podać dokładne dane nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane pieniądze. Po weryfikacji stanu odesłanego towaru firma nasza niezwłocznie przystąpi do działań, mających na celu satysfakcjonujące dla klienta rozwiązanie problemu. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie towaru w przeciągu 14 dni przelewem na wskazane przez Klienta konto.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl